Voorwoord

Kiwanis is een internationale organisatie van serviceclubs, gesticht in 1915. De zetel bevindt zich in Indianapolis in de Verenigde Staten. Meer dan 13.000 clubs in meer dan 90 landen in de hele wereld, 600.000 leden delen dezelfde passie en dezelfde wil om het devies van Kiwanis International toe te passen.

Het district Belgium - Luxemburg telt momenteel 178 clubs en meer dan 4.000 leden. Hun doel is zich, elk in zijn regio en onbaatzuchtig, in te zetten voor armen, op de eerste plaats ten dienste van kinderen en adolescenten.

Als nieuwe fundraiser organiseert Kiwanis De Beerring het "Open Beringen Darts weekend"

Via dit evenement streven we ernaar twee fijne namiddagen voor dartsliefhebbers te organiseren met als einddoel een mooi bedrag te schenken aan onze sociale projecten.

Inschrijven doe je hier

Gegevens inschrijving
Type Deelname: 6 april (koppel)
7 april (individueel)
VoorNaam :
Naam :
VoorNaam 2de speler (6 april):
Naam 2de speler (6 april):

Deelname als Club (service club, vereniging)
naam Club:

Opmerkingen :

Betaling gebeurt uitsluitend ter plaatse

Een organisatie van:  Kiwanis De Beerring.